Har haft fin besöök

hallå!
Det var ganska länge sen jag bloggade...har inte haft tid och ork faktist!!
Började ju iskolan itisdags :) fick nya killar och en tjej,dom är roliga faktist :)Idag så var vi på Farstaborg och hade brönnbolls "tunegrin"(stav?) det var faktist kul :) och vi kom tvåa av 7 lag tror jag !!:) :) :)hahahahaha,men var ju bäst och stod där framme och tog en - och två handslyror :) :)
Om ni undrar rubriken så har dom nyss åkt hem på moppen :) och dom börjar på E och M:):) Gissa!!
Nu ska jag städa lite,det börjar bli som det var förr....!!
Har brännt mej på ryggen när vi satt och spelade kort!!
aja nu måste jag fixa litee.För imorgon ska jag och Marina köpa lite grejer!!

Skrivet av: ämända

här är lovisas blogg ;)

softapan.blogg.se

20:38:02
Skrivet av: Astrid

Jotack,det vet jag redan!!:)

Skrivet av: emmelie

finfint besök :D




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: