Jag trodde jag kunde lita på dej men jag trode fel.

Jag trode jag kunde lite på dej men jag trode tydligen fel.Att jag var så dum och berättade saker som ingen fick veta.Du bjöd hem kompisar till mej som jag inte äns gillade!Fattar inte du att när du är hemma hos mej så är det inte att leva rövare.jag behövde  ge dej pengar så att jag lunde bjuda dej på mat istallet,och själv klart skulle du ta den byraste bara för du inte fick nnågot bidrag från din mamma eller papppa.FY FAN AD JAG HATAR DE ALLTSÅ.Hur kunde jag berätta för dej om mit liv,hur blev vi äns kompsiar.Jag hoppas du vet vem du rä som jag skriver detta till dej för att visa hur jävla mycket jag HATAR dej !!!!Detta skriver jag till dej för att jag vill att du ska ha ett bra slut på ditt liv,SÖK HJÄLP!!Om du inte fattar att det är till dej jag skriver detta till dej så är du ju fan dum.Du tyckte inte om en kompis som jag var osams med och du frågade mej om jag tyckte om denna kompis ja sa nej (det fanns en förklaring bakom det också) jag frågade dej om du tycktw hon var snäll,NEJ jag hatar henne då ställde jag en fråga varör då sa du,för du inte gillar henne,MEN HALLÅ VÄX UPP DITT LILLA SVIN !!!!!!!!!!

Nu har jag haft tid att skriva detta inlägg,så jag hoppas du vet vem du är som jag skrev tilla till.




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: