Nu är allt över ! (nästan)

Japp! nu är julen och de över SKÖNT om jag ska säga det rätta.
 TORSDAG :På julafton var vi hos mormor och morfar och bara chillade och kollade på Kalle Ankas jul (eller vad det heter?)
öppnade lite paket och så :). Sen började dom att steka maten och sen så åt vi en massa julmat och hade det bara 100 % trevligt och kul . Sen spelade dom lite kort medans kjag var väldigt social och satt vid datan i köket och var inne på facebook,men jag ladde min nya ipod nano (bilden finns längre ner).
Sen drog jagoch Marina hem till henne och bara chillade. När vi kom till centrum med 474 så var klockan 33 och lugnet bussen skulle gå 30,men det var en ny tid för det var högbelasting (vad är det frågade vi oss själva ?) 
Men vi åkte hem till henne och bara chillade hemma hos henne.Somnade runt ett tror jag att vi båda gjorde SKÖNT !!

FREDAG : Vaknde runt 10.30 och gick ner till moster som redan var vaken.Laddade min ipod som nästan hade slut på batteri :O ?.Sen fixade vi oss och ringde till morfar om han kunde hämta oss och det kunde han! men han väntade inte en sekund !hahah åkte hem till oss och åt julmat.

LÖRDAG : JApp idag vaknade jag runt 10.30 och gick upp och kollade på tv.Satte på datan och sprang ner och duschade och klädde på mig kläder och kammade håret som inte var lockit längre :(och då rringde Ingvar och sa att en plogbil hade plogat in hans bil :( så dom var lite sena och han skulle gå ut och skota fram den,precis som mamma och pappa gör nu :)så nu ska jag bara skriva klart detta inlägg och gå och slänga i mig något snabbt !och borsta  tänderna för dom kommer runt halvså det ska bli kul att träffa dom,har inte gjort det på jätte längeså då ska det bli ännu roligare !.
Senare idag så ska jag till moster på en middag som vi ALLTID har !

Aja nu måste jag fixa lite !i nästa in lägg får ni se vad ajg fick i julklapp :D

KYSS




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: