nu kommer mer frågor eftersom bloggen är så kul :)

-     Vad använder du för smink?

      händer inte varje dag

-     Vilken skola går du i?

      ekedalsskolan

-     Sköter du skolan bra?

     nja,vet ej

-     Sämsta/bästa ämnet i skolan?
     
      SO = bäst, sljöden nu.



vilka länder har du varit i?

     Turklandet och en massa mer kommer ej på flera men ni vet dom närmsta

-     Drömresemål?

      om du menar vart jag skulle vilja åka, skulle jag vilja åka till thailand!
-     Favoritfilm? Favorit artist?

        Hannah Montana,har sett den typ 100 ggr iår ;), favorit artist är Justin BIEBER !!
 

-     Är du en snäll person?
     
      ja det tycker jag :)


-    Hur ska en bra kompis vara enligt dig?

     
      en som bryr sig om en, snäll trevlig ingen som försöker vara något, bara sig själv.

-    Favvoaffär?


 
     oj det är många , ginatricot, olika


-    Har du djur ?


 Nope


-    Har du bdb?
      
     Ja,men är aldrig inne

-     Vill du vara fjortis eller tycker du att du är det?

       verkligen inte ! , och nej jag tycker inte att jag är det heller.



-     Jag undrar om du har någon piercing eller skulle vilja ha, isf vart?

 
      nej jag har inte det, men vill ha i navel eller tungan :)

-    Tycker du det är ful eller fint med fräknar?


     det beror på vem som har fräknar, men på vissa är det jätte sött !






-     Varför började du blogga?

       jag tycker att det är kul att skriva om mig själv och om mitt liv, att få skriva av hela mig.


-     När ska du byta design?

       Jag vet ej, inte huvudsaken ien blogg


-     Tror du att man behöver en profisionell bloggdesign för att bli en känd bloggare?

       nej verkligen inte!


-     Varför är din blogg så bra?
 
     Bra ?,hahahah. den är inte bra tycker jag

Skrivet av: Elin

du har tagit alla frågor från maja.f och du har svarat exakt samma sak , med punkter kommatecken och utromstecken , & det var maja som skrev det först ,

12:22:10
Skrivet av: Astrid

&nej verkligen inte!




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: