ämända is here, yao?

Hoooola,amigos
Just nu sitter jag här med ämända. Hon är "jätterolig" för hon sitter och "pessar" (som man säg upp i norrland) 24/7. rolig tjej liksom - ömh? NOT... HOT? okej då.

Amanda har förresten visat mig några sk. "Sundsvalls-hälsningar" och jag säger bara "OH MY F*CKING GUD!"...
Jag menar om jag ska uttrycka mig rätt säger jag bara:

SUNDSVALL = Det nya STHLM!!!!

Förut hoppade vi studsmatta och var ner en sväng på affären med pappa och Tobbe och handlade lite stuffs. Sedan ska vi käka. YAO?

Alldeles nyss kom Mia och läste vårat fina "yo-mannen-inlägg" och hon ruskade bara på huvudet... om vi säger såhär då, jag menar; hur cool är hon på en skala från 1-10 liksom? inte ens i närheten av 1.... heheh
(förlåt mia, du vet att jag älskar dig ändå!)

Vi bloggar mer sedan efter vi käkat. PROMISE....
Adios amigos!

// Astrid & Amanda (tha' gangstah' from gangstahood) <3




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: