iväg idag ?

hallå,har inte bloggat på typ jätte läänge
men kan ju ta dagarna lite ikorthet
Lördag: Vi fixade oss typ i flera timmar för dej var ju en liten yao typ som skulle fixa sej i typ 100 timmar ;) Vid  namn Ämända.Så tog vi bussen till Slussen typ runt 2-3?Men så gick vi på tunnelbanan i slussen till medborgarplatsen :)och gick till saluhallen åhh herrejävlar vad mkt dom hade dära då !så tog vi en glass utanför.Sen gick vi närmare resturangen Koh Phangan hette den :)Åhh herregud vad gått det var och vi åt och drack,jag och Ämända hade det jätte kul också så vi fick sätta oss vid  vårat lilla rum ca 16.00 och tiden gick ut 18.30  så när vi skulle gå till bussen så kom en motor cykel som skulle åka över blåa bron vid henriksdal den gasa på så mkt så att jag och ämända vi hoppade till och burjade asgarva.När ämända gick och smsade med någonså skulle Mia fixa något med skon så kommer ämända och går in im mia barefrån hahahahahahhahahahahahahhahah.sen när vi var i centrum så gick annika och handlade cigg och Moster jag och Mia gick till godis boden och köpte godis :)Jaha sen gick vi ju hem och tig vi fram läsken och godiset och chipsen och satte oss utanför och väntade på att gubbarna hade badat :)så jag och Ämända hoppade väll i typ 21.30 ? och hoppade ut och kissade typ 2 ggr och sen gick jag på toa och fixa lite och drika :) sen när vi hoppade upp ur poolen så var klockan 01.30 hahahahhah i typ 4 timmar badade vi och mia badade typ i en halv timme så det var niiiice.Sen kom Philip också (och om ni inte vet vem det är så fråga i en komentar eller något för jag orkar inte skriva nu :P)ja sen duchade vi.Söndag inget spec hände väl,det gamla vanliga moster och Kenneth kom och åt middag.Idagdå var hos moster och Kenneth,så då kom Lie och Robban över :)och jag och Lie hade det jätte kul :)För hon och jag sklulle pussas;)fråga mej inte hur et gick....Men sen sa hon sträck ut tungan,och självklart gör man det....aja orkar inte skriva mera nu men kanske senare??
Sov gott Lie<3 :) Min bästa vän som hon sa,hon vill till och med sitta imitt knä när det fanns Pappa eller farmor eller su-san och då sa hon hos henne som då var jag ! <3
-Astrid <3

Skrivet av: Greta

Hej Astrid! Det var länge sen man såg dig också! :) Just nu har jag 4 hästar och bor i skåne. Jag kommer självklart och hälsar på nästa gång jag kommer till stockholm! :D




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: