Sitter hos moster

Hejsan allihopa!
Nu sitter jag och Marina hära och bara skriver på datorerna....har nyss vart hos Annika och suttit och bara "chillat".vi ska snart äta middag = Kyckliling och lis,och såååås :)ja det finns väl  inte så mkt  mera och säga om dagen ?
Jo jag och Marina har vart ihamnen och ätigt glass:)sen tog vi moppen till centrum och skulle handla och Marina skulle köpa cigg,då säger tjejen ikassan då MÅSTE jag se lägg på er båda!VAAAAA?? säger marina Va,detta är min kusin Astrid,on är tio år och jag ska inte köpa cigg till henne !!jaha...då vill jag se legg på dej,Marin bar Puuuh!!vilken tur,får jag inte köpa cigg ?hahahahah.Sen gick vi till Marinas farmor Gun,och vi hade ingen nyckel med oss för vi tänkte,Äsch hon kliver upp till oss och öppnar!Gör hon det ?NEEEEj,så vi går tillbaka hem ill Marina och då börjar det regna också!,Jippi tänkte vi !Men sen gik vi hem och då lagade Marina bacon och snabb makaroner!!hahahhah vilken dag och snart ska vi äta

-astrid <3

Skrivet av: marina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA VILKEN OTROLIGT GIVANDE DAG :D:D



sov gott <3




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: