GÄSTBLOGG! secramento.blogg.se

Åh hej min finfina sötaste kusin! =)

Du är den bästa bästa, bara så du vet. Tack för dem sexiga trosorna, lovar att du ska få se dom på nån gång! ;) Oh lalala. Alla saker vi gjort och gör tillsammans är oslagbart. Du är fan bara 10 år gammal och jag ser dig som du vore i min ålder, helt sjukt! Snacka om att ligga före i utvecklingen. Vi delar samma intressen, tankar, beteende, ja allt! Vi är av samma skrot och korn du och jag! Jag älskar dig för det.

Jag skulle hissa och dissa, eller eller?


Hiss!

1. Vintern

Min födelsedag, julafton, nyårsafton, och allt som hör till.

2. Kärlek
Det måste vara nått av det finaste som finns, tycker inte ni det? =) Så mysigt, underbart, villkorslöst, perfekt. Att tycka om någon. Att visa kärlek och få kärlek tillbaka. Bästa känslan!

3. Skolan
Att få lära sig något, att ha en gemenskap som delar samma saker. Det är lärorikt och viktigt med skola tycker jag. Där kunskapen finns, där finns även din framtid!


Diss!

1. Bråk
Måste vara nått av det värsta som finns, usch fyfan och blä! Bråk, skrik, slagsmål och allt vad det innefattar. Jobbigt att lägga så mycket energi som bara går åt till att vara pissed off och elaka mot varandra. Lägg ner skiten nu!

2. "Emos"
Den som bara tycker synd om sig själv och spenderar sina dagar åt att må skit, tycka synd om sig själva och göra sitt eget liv till ett helvete. Varför inte bara hylla livet och leva därefter? Jag blir så jävla arg på idioter som är äckliga emos!

3. Lögner och svek
Usch, snacka om att tappa tillit till andra människor genom att nån går bakom ens rygg, snackar skit och ljuger. Hur fan kan man bygga relationer med andra människor om man blir sparkad i ansiktet? Fuck off...


För övrigt? I got nothing more to say! Kika in i min blogg vettja, kyss!




http://secramento.blogg.se/




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: