Calinne Hoffman

Du är en person som gör alla tråkiga träningar bättre och gladare ! När du började på handbollen så kännde jag inte dig så mycket och vi typ bara hej och hejdå. Men idag är vi fan som syskon, vi lånar pengar av varandra och man vet att man får/ger tillbaka dom på nästa träning :) Du är en underbar person som är jättebra på handboll, du ger verkligen allt för att bli lika bra som Matilda Hampl ! Jag tycker det är så jävla sjukt att man kan ha en sådan bra handbolls spelare när man bara är 11 år, det är en helt olöst gåta som aldrig kommer bli löst ! Du är en konstig person men ändå en person som betyder mycket för mig. Vi har kännt varandra i snart 4 år och det blir mera jag lovar dig ! Du kommer alltid finnas i mitt hjärta! Även om vi bråkar så är det bara på skoj, dina knäppa idéer är jävla smarta.

Denna bild är till dig :



Så kom ihåg ! : JAG ÄLSKAR DIG CALINNE HOFFMAN !!!

Skrivet av: calinne

älskar dig älskling vi ses i morgon sötnos<<3

17:07:49
URL: http://clinkan.blogg.se/



Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: