Lördag och Söndag

Lördagen börjar med att jag vaknar och tittar ut igenom mitt fönster och ser att solen skiner :) tänkte att detta kan bli en bra dag.. men när har kollat lite på tv så blir det strömavbrott :( men jag går ut och badar och duschar för vi skulle ha middag kl. 4 men eftersom vi inte hade någon ström innan 12 så blev det inställt och sen fick vi igång det och middagen blev runt 5 ist.

Alla gäster kom och vi åt påsk middag igen, men jag var inte så sugen. Moster,mormor och morfar åkte hem runt halv tio kanske och Fia runt nio knakse (?) Marina,Kim och Kenneth stannade till halv tolv typ. Vi satt och nördade framför Millenium reprisen från i lördags, men eftersom att det inte fanns något annat rolig proram att kolla på så fick det bli det. Marina hittade en jätte kul och skön sak som man hade ihåret typ en head massage (?) Så alla satt typ och halv sov och kollade på tv haha, men det blev jätte varmt inne så jag och Marina gick ut, jag i t-shirt och hon inågot annat. Sen gick jag och la mig.

Söndag:

Jag vaknar och ser att det är SNÖ utanför mitt fönster !!!!!!!!!!! DET SNÖAR UTANFÖR MITT FÖNSTER 5 APRIL TVÅTUSENTIO !!! Menmen man ska inte deppa, eller jo det ska man göra ! Men hoppas att det töar bort snart.Vill inte ha någon snö mera i sverige ! Nu snart ska jag,pappa och Oscar åka till firman och slänga lite saker. Vill inte det men istället för att sitta nere i rummet och tråka så kan jag göra något kul av mitt liv istället. Hoppas att jag träffar skalle-Pär också ! hahahah skoja ;) men nu kom pappa in till mitt rum och sa att jag ska fixa på mig skorna och stänga av datorn också! men ni kankse får lite bilder sen ! ;) ;)

PUSS

Ps. F*N ATT DET SNÖAR I APRIL, MEN DET ÄR BARA ATT TA EN DAG I TAGET  OCH LE OCH SE J*ÄVLA GLAD UT !! D.s




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: