Fredag

Som sagt är det fredag idag och det byder party för vissa kanske ?
Men inte mig. Men idag var jag i skolan som vanligt.
På lunchrasten så gick ajg hem och skulle kolla och hämta Kalle och choklad fabriken men det fanns ej hemma som jag trodde eller jo någonstans hemma, men det gäller ju veta vart också !!
Men när jag kom tillbaka till skolan så lekte vi iden stora snöhögen vid fotbolls palanen som alla lärare tycker är utanför gränsen. Men hallå har inte ni heller gått iskolan ? eller ? Vad ska man annars göra på rasterna ?
Men när vi lekte så kom en lärare och visslade i sin pipa som han ALLTID har med sig ! och då menar jag ALLTID ! men han är våran lärare i idrott,å kankse inte saå konstigt men iallafall. Han börjar närma sig där vid är och är himla arg så vi springer ifrån snöhögen bla. för att inga andra är dära och vi blev så himla rädda för han var så himla arg på oss. Men Elin, Carro E och Helli springer iväg ocg vi skriker på dom att dom ska stanna, och efter 20 meter kanske så stannar dom.Och Mats är så himla arg att han säger : VAFAN HÅLLER NI PÅ MED !!!???JAG STÅR OCH SKRIKER PÅ ER ATT NI SKA STANNA OCH NI SPRINGER IVÄG !!! men vi hade ju iinte gjort någonting, faktist! Men men så är livet ibland, får man ta riktigt hårda smällar.
Nu sitter jag jag pratar med Elin och Tilde. SKa änven kolla Tildes blogg en snabbis ;)

KYSS




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: