Hiss och diss

Hiss och Diss ála Tilde och Astrid


Sportlov snart. Vara med kompisar och sova. Åka skidor och bara ta det lugnt.

Att det går så bra i hockeyn för Sveriges herrar (damerna skämms man för !)

Att det har kommit mera snö

Att min mormor och morfar kommer hem denna vecka (och då kan jag få ett paket av dom )

ATT vi är så bra i OS (i alla olika grenar)

Att det är ljus när jag går till skolan 07:50



Hockeyn för damerna.

Att det är så kalt ute på morgonen när man ska gå till skolan på morgonen.

Att det har kommit så mycket snö

UGGS !! Jag blir galen på dom jag skulle gå hem ifrån tränigen igår. jag gick 17.45 och kom hem 18.10 och då hade dom jävla skorna frusigt fast helt böjda!

Att killarna kastade snöbollar på mig idag när vi skulle gå till centrum

KYSS




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: