Inget uppehåll

Iförra inlägget skrev jag att det var uppehåll på bloggen ! Men jag har hämtat min kraft och styrka nu !
Så jag hade tänkt att uppdatera nu nästan varje dag utom tisdagar som jag går till bollhallen direkt efter skolan. Just nu sitter jag i Oscars säng och kollade på OS men det slutade men det kasnke är på SVT2 ? Men jag hade ju missat Anja Pärson, som jag för övrigt tycker väldigtväldigt synd om faktist ! Med tanke på det hon gjorde iveckan men sen tog hon en medalj ! Det var jättekul att se. Men snart är det mat tror jag. Oscar är hos en kompis som blev 16-år iveckan. Grattis kan man väl säga till dig, för att inte bryta trenden. Efter maten är det väl ner hit igen och kolla på Melodifestivalen, men det är ju så himla tråka personer som är med iår. Men jag längtar till dom är nere i Malmö! Sitter och lyssnar sönder Taylor Swift på denna data (: Men nu ska jag kanske ladda upp ett par ego bilder på bloggen som det ionte har funkat förr !
KYSS




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: