Jag vet...

Att jag inte har bloggat på ca en vecka snart. Men jag har tänkt på en sak som är väldigt viktig för mig.
Men jag vet ej, efter 5 år är det dags att sluta på ......... men jag vet ej. Men jag hoppas att jag kommer att göra det rätta och det bästa för mig. Men nu ska jag kolla om det finns några biljetter till en bio som jag ska se imorgon med min kompis Helli ! Vi hade tänkt att se Valentine's day ( hoppas att den är så bra som jag hoppas. kostar ändå 100 kr men om man är som mig så kommer man in gratis)Men nu ska jag kolla tv en snabbis !

KYSS

Ps. lover att det kommer mer uppdate under veckan!Ds. FYLLER ÅR OM 4 DAGAR !!! SKA ÄVEN SPELA HANDBOLL MED KLASSEN. aja ska sätta upp Taylor Lautner på min vägg nu ;)

Skrivet av: Tilde<3

Ridningen ?:(



Fast dom ska ta bort hela ridhuset i höst , står ävern i tidningarna nu :( , dom ska bygga ännu ett par fula lägenheter där :( , snyyft :( .Puss <3

11:35:26
URL: http://yummiez.blogg.se/



Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: