Onsdag <3

blött ute, blöta raster.
Det var typ det som hände idag i skolan utom att det var hejkomochhjälpmig och alla sprang på NO-lektionen, stackars Kåverud som vi kallar honom ;)
Men var inte med på idrotten idag eftersom jag fick ont i mitt ben igen igår efter träningen men jag ska vara med på fredag igen även om det gör ont, jag ska bekämda min ondska i benet ;)
menmen....det är ju så j*vla mycket snö ute så man nästa drunknar och så blir det så hilma halt på våran skolan också,....grrr på björn som sandar typ 1 gång i månaden grrrr.......
imorgon vill jag inte gå till skolan eftersom att vi ska ha den lilla häxan. men usch på henne!!
vill hellre ha syslöjd med charlotte istället. faktist även om inga tror att syslöjd är kul,men jag älskar syslöjden mera nu än vad jag gjorde förra året. men iallafall vi sickade in en liten lapp til våran snälla rektor och hoppas det går igenom eller hur Tilde ! <3 om den gjorde skulle alla tacka Elin,Ellen,Mig och Tilde ! eller hur ?
Men nu orkar jag faktist inte blogga mera men kanske kommer ett litet kvälls inlägg senre i kväll, vem vet ? men ska fixa en hemlig sak nu hade jag tänkt. så dom som läser får veta kanske senare!!!


aja KYSS




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: