sista februari

En sömnlös natt för min del.....Vaknde kart i två av att min huvudvärk hade släppt. Men satt uppe med mamma till tre sen gick hon och la sig och jag satt och kollade på någon film. Så nu kan jag typ alla repliker till Hannah Montana - The Movie (var bara den som fanns typ.ville ej se beck har sett alla så att...)Men mamma och pappa vaknade runt 10 och då kollade jag på tv en liten stud sen började ju OS klockan 11 så då skulle dom ju självklart kolla på det (:@) REPRISEN OCKSÅ som jag redan hade sett. Igår var vi och handlade mat inför sportlovet, vi ska baka pizza och så. kommer säkert vara jag som gör det... eftersom killarna kommer sova till 12.00 och då ringer mamma till mig och säger att jag ska väcka dom....

Menmen, idag kommer min mormor och morfar hem :D och dom har paket till mig :D (a) jag har saknat er jätte mycket !




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: