Torsdag

Hejsan allesammans igen.
Idag torsdag så var det slöjd, inte så kul. Hatar träslöjd.
Fick reda på vad vi hade fått på engelska provet idag också. Jag fick 34/34 G-.
Hade även efter lunchen som bestod av Rotfruktsgratäng och falafel (usch!) vi har en stor snödriva vid fotbollsplanen som jag alltid går förbi när jag ska gå till skolan och hem.
Våran musiklärare som typ alltid är sjuk var sjuk idag med, så vi fick ha Jocke. VÄRLDENS slappaste musik men den var asjobbig för Ronja,Tessi, och någon mera kasstade snöbollar på fönstret. Men över till musiken inne iallafall. Vi fick säga våra favorit låtar man skulle vara TVÅ och TVÅ, jag och Ellen krossar alla ! haha. Men vi kom ej på någon låt så först sa vi Ke$ha (Tik Tok) men tror ni man får lyssna på den eller ? ehhhh... nope ! självklart inte. Så jag väljer Justin Bieber (Love me) snabbt som 17 iallafall och alla killar skulle skriva vad dom tyckte om den låten. Och alla killlar sa typ : Den suger ju pungludd men jag var stark och sa emot, NEJ DET GÖR DEN INTE !!! Men dom är så omogna. Men vi hade engelska efter lunchen och det var då vi fick reda på våra svar från proven. Men när jag kom hem så hade jag satt mig till rätta kanske i en halvtimme och eftersom jag alltid har sådan otur så får vi strömavbrott. Hur kul är det,presic när man hade satt sig till rätta grr...Men smsade moster och sa att det var kul med strömavbrott, och då svarade hon att dom också hade det,då njöt man ju lite halv mycket. Sitter inne på facebook och spotify också och lyssnar på TikTok men Ke$ha själv iallafall, ska ta och packa inför träningen i kväll. 17.4
5 - 19.00 så alla som vill kan få komma och kolla,har  inte stänga tränignar ;)Nu sitter jag och fjantar mig med Elin och Tilde på msn. och då menar jag FJANTAR !! Men nu orkar jag inté blogga mera idag.Kanske kommer mera ikväll, får see ;)

KYSS

Skrivet av: Amanda

Hejsan !

Skulle du kunna visa hur du sköter ditt hår och vilken som är din faorit slarv toffs och vanlig ?

Vilken shampo använderinkl. balsam ?

Sklle vara glad för det.Det ser ut på alla bilder att du har fint hår.

22:02:04
URL: http://har ingen



Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: