Yummiez Gästbloggar ♥

Hej ni som läser på bloggen!♥

Jag heter Tilde som kommer från bloggen www.yummiez.blogg.se & nu Gästbloggar åt cutest Astrid ^^
Idag har vi båda vait i skolan & göra det man brukar göra i skolan,Lektioner blöta raster för tillfället m.m. , Jag tänkte göra en Hiss & diss här på bloggen :)



- Äntligen har det börjat bli ljusare ute ! Det får mig att inse att klockan 15.00 inte är klockan 20.00 :D

-Astrids födelsedag♥+ den dagen har vi även Klasshanbollen ^^

-Astrids rosa söta blogg som man jämt kan gå in på när man behöver lite energi & kärlek<3






-Uggs ! , Speciellt blöta, Det är ett par snygga skor ja ! , Men fejk Uggsen är inte speciellt bra, ''vet inte om riktiga är bättre men '', ´Jag har med dom i Veckans Diss för dom blir superblöta , Superhala & superkalla ! -.- , Suuuck..

-Snön ! , Nu har snön varat lite förlänge tycker jag,Längar till sommaren myyyycket nu! <3








Sådära :) , det var en kort Hiss&Diss :) , Puss & kram

Ses kanske här igen :) ,

//Tilde <3











Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: