En vän som betyder mycket för mig

Astrid

Hoppas att du läser det här, Astrid.
Förlåt för att jag har varit så frånvarande och upptagen i princip hela året. Det har varit en ganska stor omställning att börja i högstadiet, och skolan har tagit nästan all min tid. Jag började visserligen i högstadiet redan i slutet av 2008, men det blev inte mindre krävande när jag hade gått ut sjuan och "vant" mig, tvärtom.
Första terminen i åttan har varit jobbigare än någon annan period i skolan, rolig för det mesta, men ändå jättesvår. Att börja få betyg var en minst lika stor förändring som högstadiestarten, och redan första terminen har det inneburit för lite sömn, stress och sena kvällar med pluggande. Betygen har också väckt många känslor och orsakat mycket press och prestationsångest.

Men, i alla fall. Jag ska komma till saken, trots att du säkert uppfattade tanken bakom det här inlägget redan vid första meningen.
Jag hoppas att du kan förstå att jag verkligen vill träffa dig, för jag saknar dig så otroligt mycket. (Nu har vi bestämt en dag när vi ska träffas. På onsdag. Om två dagar. Och jag är glad glad glad.)
Du är nog den bästa vännen man kan ha. Du är omtänksam, rolig, utåtriktad, alltid (!) glad, och nu kommer jag inte på några fler bra egenskaper dumt nog men du förstår. Trots att kanske alla egenskaper jag skrev nu verkar lite klyschiga. Men du är i alla fall alla bra saker man kan vara. Helt underbar. Och jag älskar dig.

2010 ska vi ses mycket mer än 2009. Så mycket som jag vill att vi ska ses.
Och vi börjar i övermorgon.

Från en vän som betyder en massa för mig.
Det var länge sen vi träffades det är rätt jag tror det var 2 eller 3 gånger under sommaren 2009 .
Du och jag har inte haft tid p.g.a skolan och fritiden som fotbollen och ridningen.
Jag hoppas också att vi kan träffas mera under 2010 än vi träffades 2009
Vi har ju soim sagt bestämt på Onsdag vill säga om två dagar !
Jag önskar att vi aldrig tappade kontakten för en kompis är det som bara kommer en gång ilivet !
Man kan lita på dig upp till 100%.
Du är 4 år äldre än mig men vi fattar varandra presic rätt in.
Jag älskar dig så himla mycket Miranda Alshén <3 !

Detta inlägg var till en vän som betyder VÄLDIGT mycket för mig ! <3




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: