Om mig

Eftersom att min statestik stiger för varje dag så tänkte jag pressentera mig lite för er.

Jag heter Astrid Linnéa Magnusson med enteligen Astrid Linnéa Magdalena MAgnusson , men jag gillar inte Maglalena så mycket.
Jag gillar att spela handboll, fårat lag är som en stor familj med lite torr humor ibland.
Jag rider också på Gurs (GustavsbergsRid och Friskvårds center )
Jag går på Ekedalsskolan våran klass är hela pannkaka, men det är en jätte bra klass ändå.
Min familj består av : Pappa Christer, Mamma Katarina, Bror Oscar, min andra bror Gustav och lilla mig!
Alla ivåran familj heter Magnusson :)

Om du undrar någon så är det bara att slinka in med en liten kråka i kommentarsfältet.

K-Y-S-S


Skrivet av: janine

Kul att statestiken stiger:D

det gör min med=)




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: