SKA komma i sängen innan kl. 00 idag !

ja!det säger ju väldigt mycket.
jag blir så hilma trött av att vara uppe till halv två eller halv tre och bara sitta vid datan,
jag har bättre saker jag kan göra istället för att sitta vid så kallade fuckbook och bara förstöra mitt liv.
så vad har hänt idag då ??

själv har jag färgat mitt LILLA hår eller utväxten.
haft träning inför Finspång som jag åker på om två dagar :D
kommer ta med mig min kamera.
imorgon ska jag som sagt se Alvin och gänget 2 med Lovisa och Tuffe.
Jag ska tvätta också inför Finspång, jag vet att jag bara ska vara borta i lördag MORGON - söndag EFTERMIDDAG typ men men,det är ju disco vet inte om jag är lika taggad.
imorgon måste jag till affären och köpa bröd och fil typ, äter bara vanlig fil med lingonsylt . inte för att jag vet varför jag gör så.
men det får vänta tills jag äter riktig mat iskolan på måndag, man måste äta riktig mat och inte mackor  för utom torsdagar och fredagar.
ja men som sagt nu MÅSTE jag ner till duschen,jag SKA vinna över min ork som ligger nere på -200 just nu känns det som men men.
om några dagar är mitt nya rum klart :D
snickarna kommer på måndag och fixar väggar och så ni vet :)
Har redan bestämt vilka tapeter jag ska ha, men det blir bara en tapet, en vit (en jätte bra tapet för mig tycker mamma men det var ju så hilma fin tycket jag faktist !)men blommar som är lena typ :D
så nu väntar jag bara på ett mail från Lena som ska maila ut en packlista till laget !(om ni inte vet så är jag inte så bra på att packa faktist om jag ska vara ärlig ).
Tills Lördag ska detta göras :

Ladda min ipod.
Ladda min kamera.
Jag ska ha packat alla mina kläder.
Jag ska ha gjort mackor till bilen.
Bytt hörlurar från min ipod.
Städat rummet lite bara.
Bäddat sängen,så man kommer hem till en nybäddad säng,så man inte måste göra det när man kommer hem.
Sett Alvin och Gänget 2.
Tvättat alla kläder som jag ska ha med mig och dom ska vara ner packade.

Aja nu MÅSTE jag gå ner och duscha tills varm vattnet tar slut :D
hahahahahahahhahahhaah

KYSS




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: