varför måste man ha en rubrik överhuvudtaget ?

Hejsan allesammans.

Idag har jag haft träning i två timmar, sprang första.
Sitter och chattar med Putte på msn, kul liv.

Vad har ni gjort idag då ?
Var i Mölnvik idag också en sanbbis, behövde hopprep.

Även om jag inte kan hoppa eller sånt (har gjort illa vaden :S)
Lite tråkit, för jag kan inte vara med på någonting

Imorgon är det skola igen , fuck !!
Hatar skoilan men man måste ju gå iden för att lära sig saker.
Men varför kanh man inte ha hem undervisning och gå upp när man vill ?

Det skulle jag iallafall vilja ha !
Lika sant som att skolen skiner...

Lyssnar på spotify men kommer inte på vilka låtar som jag kan lyssna på, vill ju inte lyssna på Justin Bieber <3
hela tiden så att man kan alla hans låtar i huvudet själv.

Kan inte ni ge några tips till mig som ni tycker att dom är bra ?
Hade Lovisa här igår,sen gick vi ner till Ekhallen och hon åktwe och jag kollade när han åkte  konståkning.

Sen efter det så åkte vi hem till henne på Ingarö och var ute i några timmar, SKÖNT!
Vi åkte pulka och laste hö med pulkan, ganska smart faktist.

Efter det så gick vi in till henne och lekte med hennes hästar.
Inte så hilma kul men vad gör man inte.

Sen lekte vi kurragömma med hennes lillebror THeodor som är 3 år tror jag.
Han räknade hela tiden med den som blev hittade först,hahahahah.

Aja nu måste jag gå!
Hörs senare !

K-Y-S-S





Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: