Aj ?

Rubriken kanske talar ut sig. Men idag så hade vi Svenska-prov, jag vet inte hur det gick. Men inte så bra tror jag. Men efter som vi bara hade 40 min på oss så gick vi ut på rast runt tio i nio. Och vi spelade fotboll. och såklart ramlar jag (eftersom att jag bröt armen när vi spelade fotboll förra gången jag spelade fotboll, eller jag har ju spelat innan) men eftersom att jag är så himla knantig så ramlar jag och får ett jack i mitt fucking knä, och blöder som fan. Gjorde illa min armbåge också :( Men jag gick in och badda det lite och fick ett plåster, men det hjälpte inte så jag gick till Eva (skolsyster) efter den andra rasten och fick ett jätte stort plåster. med typ sprit på ? men det har inte slutat att blöda så att jag ska dit imorgon och få ett nytt plåster.  Men sen gick vi in och hade ett till prov. Efter det hade vi lunch som blev ''litet'' påskbord. Under lunchen så hade vi jätte kul. Hannes klassens clown, höll på med en liten köttbulle som en fotboll. Och sa : jag är Ronaldo, och ba; match straff med köttbullen fortfarande. Haha och Jennie våran ena lärare sa Hennes det är inte okej ! haha alla skrattade vid vårat bord. Sen Jocke, han tog en ost bit och la en liten korv imellan (usch) men det var jätte roligt. Sen satt Hannes eller Schannes som han vill heta (på skoj alltså) satt och sjöng : det är ju så kul att sitta själv, nanan åhh hej Jessica, hahaha. Ja sen tacklade Schannes på Elin (hahaha, jag höll på att dö av skratt som vanligt vid bordet) Sen hade vi idorott men jag var ej med för jag hade ju ont i mitt knä och är jätte förkyld. Så jag, Maja W, Filippa och fjortisen gick på en promenad men jag gick typ 10 m framför dom. För jag hatar fjortisen. Men jag gick hem och tog en liten godis och hämtade mobilen och mina 50-öringar som vi skulle ha med oss till skolan.... säger mera senare om vi vinner alltså! Sen ringde pappa mig och undrade vad som hade hänt och jag sa : jag har ramlat och fått typ ett jack i knät och gissa vem man möter i trappan då ? Jo Kim såklart och han tar upp sina fingrar i ögonen och låssas gråta och jag skrattar bara, haha han är lite rolig han ändå. Sen hade vi NO men det var en fett lungn lektion som bara attan. Vi skulle bara kolla igenom Allemansrätten tråååk.nu men efter det så fick man göra vad man ville och jag satt med mitt knä och bara tog det lungt eftersom jag har ju gjort illa mig. Sen när jag skulle gå hem ifrån skolan så möter jag på lilla Kim igen och han frågar : Vad har du gjort Astrid ? Du är ju alldeles smutsig ? Och självklart svarade jag : Ingenting..... han ba: ehh... jo ? men neje -.-
Sen gick jag hem och bara tog det lungt. Ringde till mami ocg frågade när hon kom hem och jag frågade om vi skulle åka och handla idag, och hon kommer hem runt sex och då ska vi åka och handla. Sen tog jag och åt mellis och nu sitter jag i mitt rum i sängen och tar det bara lungt och lyssnar på den bästa, om ni fattar?? hahah Aja nu ska jag ta det lite lungt..

Förresten vad tycker ni om våran konversation ?? haha




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: