Fredag

Hola!

Idag var det ju sista skol-dagen. Det var skönt ! Fick även veta att vi hade en läx-fri vecka :) men vi har några prov. Slutade innan två iallafall :) Gick hem och när jag var utanför huset så kommer mami och Gurra hem ifrån hans utv. samtal så dom tutade som galningar för qatt bara äsga hej. Liiiite överdrivigt mycket... tror att hela Gustavsberg hörde. Vi åkte till Mölnvik och hämtade ut ett paket åt pappa. Efter det så åkte vi till donken, och jag tog ett litet mellis och Gurra tog lunch. Gick till Willys och mamma köpte en tidning till mig. Eller jag ville ha den men hon sa att jag skulle betala den själv, men jag bara la den på bandet och upppps nså ''råkade'' hon betala den till mig. haha der brukar alltid bli så nästan.Åkte ner till centrum och handlade godis på Godis Hörnet och sen åkte vi hom och tog det riktigt lugnt, det var riktigt skönt faktiskt. Oscar lagade maten medans jag låg på soffan och bara tog det lugnt. Så nu har Danne och Oscar gått till ettan för att vara lite coola. Ja nu sitter jag hära med min Fanta Exotic. Skulle inte förvåna mig om mamma frågar min om 40 min om jag vill åka med och handla på stora Coopen. Aja nu ska jag lyssna på lite musik och prova att få igång min facebook. Puss och Kram !
Nästa inlägg är med lite låtar kanske !





Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: