Micke !

Vart är du nu ?? Det är så obekskrivligt tomt i Gustavsberg utan dig. Jag saknar din röst och din keps som du alltid hade på dig. Och se att det oftast stod ''Wiklund'' på pappas mobil när det ringde ! Varför är du nu Micke ? Det är som vi skulle leka kurragömma och du skulle gömma dig men jag skulle aldrig hitta dig. Jag vet att jag bara har drömt i nästan två veckor snart! Detta är en ovanlig lång mardröm. Men jag kommer alldeles snart vakna ur denna mardröm och då kommer du att stå dära i liv ! Jag saknar att se dig Micke. Jag har kännt dig i princip hela mitt liv Micke !! Jag måste läsa tidnigen och verkeligen förstå att det är på riktigt och att det inte är någon mardröm ! Man saknar hela dig! Man saknar dom gamla Micke skämten !! Det är många som förlorade en sådan stjärna som du är !  Det gläder nog många att gruppen R.I.P Mikael 'Micke' Wiklund på Facebook har över 600 medlemar på lite mindre än en vecka ! Ni som är med i den gruppen är verkeligen en bra förebild för barnen och Yanell som har förlorat en sådan bra stjärna som dig Mcike ! Om jag fick en önskan så skulle jag änska att du var tillbaka hära hos oss och alla ! Men jag hoppas att du vet att att du var så älskad av oss i Gustavsberg - Värmdö! Pappa och Isak är jätte stolta att dom hade dig på deras firma och du var en ängel vid målar burken och penseln ! Alla är nog stolta att dom fick lära känna en sådan stjärna som dig ! Det är en jätte bra idé till dom håller på att göra en låt till dig ! Jag fick höra iskolan vad Expressen hade gjort mot ''Ia'' vilka puckon!! Jag svarade på fredags kvällen och Marina frågade om pappa var hemma. Han sa bara : Micke ?? Åhh...fan. Jag skulle upp på handboll dagen efter. Men jag kunde inte sova eftersom att jag fick reda på det ca 10 eller 5 minuter efter händelsen. Jag kunnde inte sova, eftersom att jag visste vad som hade hänt och tänkte på alla dina barn. Mamma sa att jag skulle tänka på något annat dagen efrer men det gick inte så bra eftersom att, dina skämt inte var så himla bra när du sa dom men dem blev bra efter man fick tänka ett tag ! Det bara stog stilla i moitt huvud efter händelsen och jag blev så ledsen att jag till och med började gråta. Men eftersom det finns underbara människor här i livet som har fixat det så att jag fick prata med folk på skolan, det har varit en jobbig men ändå en bra i ca två veckor snart. Men du ska bara veta hur saknad du är hära nere Micke! Jag vill bara träffa dig nu nu nu nu !!!!! Du kan komma fram nu Mícke det är färdig lekt nu!! Jag tänker på dina barn !  Aja Micke jag är glad så länge du är glad och jag hoppas att vi ses snart ! Kom ihåg : Vi har och kommer alltid att älskar våran Micke,Mikael,Wiklund eller vad alla nu har kallat dig !




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: