Torsdag

Hejsan (:
Nu sitter jag och lyssnar på Justin Bieber <3
Idag så pratade jag med Smurfen och vi hade tänkt att gå på träningen båda,och då fikade vi lite innan på dellan som också var min lunch eftersom att jag inte år någon lunch. ville ej sitta själv och äta lunch.
Så jag gick ner till centrum runt 4 och fixade en sak innan jag ställde mig utanför dellan och väntade på Smurfen.
Så jag satt och fotade henne ismyg men hade glömt att stänga av ljudet så att det lät menmen sen fick jag ett sms av Vendela som undrade om det var träning och då lät det över hela Delselius i Guustavsbergs centrum. hahaha jag och Smurfen hoppade upp och började asgarva...Sen gick vi till ekvallen för träning 17.45 eller 18.00 i enteligen men vi samlas en kvart innan men vi var dära 2h innan typ men inte på dellan iallafall, det var ju tur ;) sen gick vi ut och tog en massa bilder och när vi skulle gå in så filmade jag Smurfen men det gick ej så himla bra för jag ''ramlade'' och tog en mot med handen i den KALLA snön eww. Nu sitter jag i oscars rum och lyssnar på JB :D aja nu ska jag lyssna mera :)
KYSS




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: