TRÖÖÖÖK!

1. Fullständigt namn? – Astrid Linnéa Magnusson
2. Tycker du om din mamma & pappa? – Oftast
3. Vart bor du? – Stockholm, Värmdö
4. Bor tillsammans med? - Mamma,pappa och 2 bröder
5. Husdjur? -
6. Färg på ditt hus? – Red
7. När är du född? – 15 februari 1999
8. Födelsemärken - Har väl alla någonstans?
9. Vilket år tog du studenten? - ojj.....
10. Något jobb? – Skolan borde räknas som ett..
11. När ska du sova ikväll? – Ska försöka sova snart, men vi får se hur det går.. 
13. Duschat idag? - Nej det har jag icke, orkan har inte funnits tyvärr.
14. Kramat någon idag? - Nope
15. Pussat någon idag? - Nope
16. Vad har du ätit? – Frukost,lunch och middag
17. Dagens klädsel? – Tröja och mysbyxor
19. Dagens sötnos? – Idag? Ingen!
20. Dagens roligaste händelse? – Filmen Get smarter
21. Har du många vänner? - Jao, eller tror det...
22. Hur många har du kysst? – Oooooj... hahahaha
23. Vem kramade du senast? - Morfar tror jag
24. Har du pojk-/flickvän? - No I'm singel and I fucking love it!
25. Vem pratade du med i telefon senast? - Oscar
26. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – ICE mamma: Du kan gärna göra det. Prova med 20min. Km
orkade ej med mer.... ska fixa mig ! DEN JÄVELN SOM RINGER IMORGON KOMMER JAG ATT BESÖKA INNOM 20 MIN !!!!!!!! MED INTE EN SÅ VACKER SYN !!!

KYSS 





Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: