Var iskolan i

tre timmar idag :D iställer för typ åtta.... Jag hade jätteont i halsen när jag svalde och pratade så jag sa det till Lena och hon sa att jag skulle avvakta, så säger lärarna ALLTID ! menmen man kan ju inte direkt styra vad dom ska säga. Vi hade bara SO och NO Lena's kompis kom också till våran klass. Hon hade typ någon judísk klass och dom hade påsklov,bla bla..... orkade inte lyssna så himla mycket direkt.... Men jag gick hem runt elva och var hemma och bara tog det lugnt, år lite spagetti och köttfärssås, det var jätte gott :D, chattade lite med Fia och någon random på msn, och Fia och Anna-Leé kom upp hit runt kvart i tre och Fia lånade min Ipod. Efter en liten stund kom mamma hem och vi satt och kollade på tv,eller hon satt inte och kollade på tv utan hon satt vid datan och fixade lite och jag satt och kollade lite på tv. Sen kom Gurra och hans kompis hem, han har typ kompisar varje dag, känner jag typ. Nu sitter jag och chattar med några och smsar med Palle och kollar på tv. Jag kan göra tre saker samtidigt :D, nu väntar jag på att Smurfen ska logga in och jag kan få en sak av henne :D aja nu är jag bajsa törstig så jag måste springa och dicka lite vatten. Nu ska mamma ha datan I think :D

P-U-S-S




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: