We Miss You

Mikael Wiklund har varit borta i 3 dagar nu, det är så obeskrivligt så om jag ska veta att det är sant måste jag läsa aftonbladet eller expressen. Micke var en person som man hade posetiva minnen av. Han skulle aldrig ha några fiender, han var den som lyste upp min dag, hela tiden. När man mötte honom någon gång hälsade han alltid på mig och frågade hur jag mådde och vad man hade gjort idag då.

Den som nu sköt honom, hoppas jag att han kommer få ett jätte långt straff hoppas på livstid ! För att man mördar inte en människa som var så himla oskyldig som han nu var. Mikel Wiklund finns alltid i mitt hjärta. Jag älskar honom med hela mitt hjärta och hoppas att han har det bra i himlen, Hoppas att man kan fiska i himlen '' Wiklund'' Vi älskar dig 24/7. Vi vet att han som mördade dig var sjuk i huvudet och helt borta. Jag har och kommer alltid att gilla dig Mikel ''Micke'' Wiklund, du finns alltid i mitt hjärta ! <3 <3 <3  

 





Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: