Går vidare

Jag går vidare i livet. Jag har gjort den ända sen ni gick bort ut ur mitt liv. Man måste gå vidare i livet för att komma någonstans idet. Du kan inte vara mammas lilla flicka hela ditt liv. Du måste ta ett stort kliv iditt liv och gå vidare till en annan nivå som är svårare än den som du var vid i 3-års åldern.Jag har precis gjort det, jag har blivit mera pålitlig och mera sann. Jag lever ett bättre men ändå inte ett så bra liv just nu. Jag kan inte vara eran kompis för livet ut, man byter vänner precis som du byter ringsignal på mobilen men inte lika ofta! Jag skriver inte detta till dig/er om ni läser min blogg, ni ska inte se det som att detta är till bara er. Jag skiver inte detta till någon av er för jag tycker inte att man ska hänga ut personer som man har känt i 4-år. Det vore inte så smart! Men jag kännde att jag behövde skriva av mig lite för jag kan inte hålla detta inom mig för alltid! Men nu får ni ha det så bra i erat liv. Jag önskar er all lycka i erat liv. Men mitt liv startar här och nu!




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: