Musik :)

Taio Cruz & Ke$ha Dirty Picture

Demi Lovato - La La Land
Demi Lovato - Don't Forget
Demi Lovato - Here We Go Again
Demi Lovato - Remember December
Miley Cyrus - When I Look At You
Denna musik som jag laddade upp idag var inte all den musik som jag gillade. Men det kommer mera imorgon tror jag. Men eftersom jag inte orkar ladda upp all musik nu men det kommer.....

Det var lite musik ifrån mig idag. Vet ej om det kommer mera imorgon men hoppas på det. Ska packa och köpa mobil imorgon också. Ska kolla om jag och bror kan byta dator också. Vill helst ha den cp bärbara datorn istället för min jumo jet:P Men aja nu ska jag sätta mig i soffan uppe TVINGA mamma att hon ska komma till mig iskolan och köpa en ny mobil. Blir inte någon dyr sak eftersom jag ska få en ny till midsommar igen :P En Satio eller någon sån. Men hoppas ni har det bra idag.




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: