Onsdag

Idag är det onsdag och det betyder : ingen handboll :)

Idag iskolan var det bara lungt tills lunch, eftersom efter lunchen har vi alltid idrott...Men jag har börjat gilla det mer och mer...bra Astrid.

Gick hem till Hannes efter skolan och hämtade en sak. Gick hem sedan,väntade på att glassbilen skulle komma och sedan tog jag det lungt. Sprang *varv runt spåret. Puuuuhhh...Nu känner man att man lever...Det har vart en rolig dag iskolan också! Det är endast 16 dagar kvar till skolavslutningen :) Och 13 dagar tills jag åker till Hellen med klassen :) Imorgon så ska vi till Dramaten och se Hjärtat Beetbox, och man måste ta med sig busskort för vi har slut på skolans -.- Men eftersom att jag har ett piiiiip kort så är det ju lungt!

Dagens citat : Varje morgon stoppar jag upp en Actimel då känner jag mig verkligen på TOPP ;) haha du är så rolig Hannes ! Aja nu ska jag ta det lungt och lägga upp musik :) Det var länge sedan! Men nus spelas Rude Boy på radion <3 :)




Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: