Till Calinne

Jag är inte sur på dig gumman. Utan jag blir så trött på folk bara. Det beror på om jag ska sluta på handbollen eller inte vi är 30 tjejer kanske. På tränignen i Torsdags var vi 10 inte äns det 7 kanske det är inte roligt om man inte är fler. Sen har det blivit mera tråkit på handbollen tycker jag. Jag vet ej om du håller med eller inte, men alla männiksor får ha sin åsikt. Det är två tjejer som jag kännt i 4 år och idag nästan kan ut och in, men på sistonde har dom gått mig bakom ryggen. Inte snackat med mig. Ställer frågan till er alla : Vad är det för fel på människor?

Skrivet av: calinne

Du jag förstår exakt vad du menar och jag tycker exakt som dig !!!Just nu tänker jag om jag ska sluta men jag ska ge en sista chans nästa träning ska jag göra satt alla håller käften och skärper sig det ska bli en riktig träning men då måste du vara där i alla f den sista gången jag ska ge dig en chans till . Och jag Lovar att jag ska fan ta och vara en tjur på träningen och alla ska skärpa sig och ingen ska vara som en jävla f..... ... ungar !!!!!Nu har jag sakt allt detta och det ska bli gjort på nästa träning!!!

10:12:50
URL: http://clinkan.blogg.se/



Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: