Till ***** och ****

Vad är det för fel på mig ? eller varför pratar ni inte med mig ? Säg mig vad jag har gjort ? Men eftersom ni inte pratar med mig kan ni ju inte säga vad det är. men ni kan komma fram till mig och säga vad det är så slipper jag behöva gå runt och undra varför ni inte pratar med mig.Jag har bjudigt er på en massa saker som ni inte har sagt tack till,man blir så jävla sur på folk som inte äns kan prata med en,står och snackar skit om mig. jag kan ta bort er från facebook och ta bort er från mitt liv. För det är inte bra att jag umgås med er!

Puss och tack för min tid i 4år med er! Puss och Kram !

Skrivet av: calinne

är det laget ? Eller mitt namn som står för det jag vill i allaf säga att jag älskar dig och om du slutar på handbollen märker man det på en gång !du är bäst!!!!

10:00:37
URL: http://clinkan.blogg.se/



Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: