Vecka 20

Hallojsan alla som läser :)
Eftersom jag inte har uppdaterat vad jag har gjort i veckan så tänkte jag göra det nu.

Måndag:

Jag hade hk (hemkunskap) på Kvarnberget och sen slutade jag. En väldigt soft dag faktiskt.
Sen gjorde jag inte så mycket mera!

Tisdag :

Jag hade aktivitetsdag med min profil (för er som inte vet så går jag i Natur Och Klur ) och vi var i Skeviksgrotta och grillade hamburgare och hade det kul. Gick tillbaka till skolan och slutade, men eftersom det var så varmt så stannade jag en liten stund med dom andra som satt och väntade på folk. Jag gick inte på träningen för jag hade ont i magen.

Onsdag :

Jag var i skolan hade idrott och bara tog det lugnt efter skolan. En väldigt SOOOOFT dag!

Torsdag :

Var med klassen på en show på teatern och hade det kul, slutade sen. Gick hem kollade lite tv och sen drog jag ner till träningen och gick hem sedan. En soft dag den också!

Fredag :

Vilken j*vla dag! Först i skolan var det omogna j*vlar som kastade lappar på en och Kim som vi hade som lärare sa inte till. Men jag ringde till mamma och frågade om man fick byta klass, kanske ska göra det :)
Gick hem och sen var det bara att sätta på sig svarta kläder och så gick jag och mamma ner till kyrkan mötte upp : Moster,Oscar,Daniela,Larsa och Gustav. Sen gick vi in på begravning som var så jäkla sorglig så det finns inte. Sen gick vi till kyrkettan och fick macka och tårta. Gick där ifrån och drog oss till Daniela och Larsa,drack lite saft i trädgården och hade det mysigt. Gick hem till oss och grillade och hade det ännu mera mys !

Lördag :

Det har inte hänt så mycket ännu. Men jag och mamma ska till Mölnvik och handla en student sak till min kusin som tar studenten om några dagar :) Grattis till dig. Blir väl en soft dag detta med, ska upp 07.00 imorgon och har samling 08.30 i Ekvallen. Men nu ska jag kolla på tv :) 

Pussen till alla snälla jävla barn :)






Namn:

E-post:

Blogg:

Skriv: